Jag vaknar upp och det är nått som är konstigt?!

Vaknade upp med världens förkylning idag, fy fan! Snorfyllda bihålor, satan i gatan vad ont det gör!
Åkte till spädbarnsgruppen i alla fall, eller åkte och åkte, vi tog en promenad ner dit.
Var en ny tjej där idag igen, inte för att man såg så mycket utav henne, men hon var ju ändå där!
Men jag och Melvin stannade inte hela dagen, förkylningen tog över mig så jag satte mig på bussen och åkte hem.
Orkar inte med dom jävla bussarna heller för den delen, bara det ger mig huvudvärk, jag MÅSTE ta mitt körkort, bara mamma och Janne kan köpa sig en varsin bil så man kan övningsköra oftare..  Men dom ska göra bilköp nu till veckan så då kanske man kan köra oftare.. Rulla runt på gatorna!
Melvin har haft sin pappa på besök idag också. så nu träffar han honom på måndag nästa gång, hela helgen "fri". 
Kanske tar djurparken en dag nu i helgen! Nån som är på?!  
Nä nu ska jag kolla upp hur allting funkar här med bloggandet.. Måste pillemojja lite!  


                                                                                                                                                                           Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0