Torsdag 081211

Idag har vi varit på spädbarnsgruppen och där började Zandra och Vince idag =D skoj skoj.
Och så kom älsklingen förbi en snabbis och sa hej! Saknar dig hjärtat, kom hem nu.
Efter sbg gick jag och Sara till Getingen och sen vidare till coopforum sen gick vi tillbaka in till stan och då skulle hon vidare på Lucia med hennes sambo, så jag och Melvin gick in på barnvagnscentralen en stund, där stod personalen och pratade högt i telefonen. Som vanligt när man är där inne! Hur kul är det liksom? Jävla service!
Alltid när jag är där så går hon i den jävla telefonen, så fruktansvärt irriterande.
Jaja, ska försöka släppa henne för en stund och passa på att berätta att ugnen är varm nu, men den får vänta! Jag ska stoppa in lite mat i den som jag hade tänkt äta upp sen, Grillspett :) Mumsfilibabba!
Ska bara skriva klart först innan jag går in i köket, måste passa på nu när lillen sover.
Idag har jag och köpt lite småkraffs faktiskt, Blöjor (skitkul att lägga pengar på, suck.), Barnmatsburkar, En ljusblå body, Choklaaaaad =) Och lite annat smått som inte är värt att nämnas (Typ som diskborste till nappflaskor och sånt). Ugnen väntar så, ha de.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det riktigt kul och träffar er idag :D Synd bara att vince va så satans grinig. :/ Men som jag sa, han är född sån ;) . Ne men vet inte va det är med honom. Bortskämd kanske. hehe kram

2008-12-11 @ 18:28:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Zandra89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0