Måndagkväll

Japp, nu har jag skaffat blogg, jag vet inte när jag hade tänkt att jag skulle få tid till att sitta här att skriva men hoppas jag fixar det så jag inte är intresserad i en vecka och sen skiter i det :-) Men vi får väl se.
Lillen börjar bli stor och kräver en hel del uppmärksamhet, just nu känns det faktiskt helt underbart bra! Han växer så fort och har blivit så duktig, min lille gláskit! Blir så stolt när han klarar nya saker och ny kämpar han verkligen för att krypa!
Fem månader på onsdag, då väntar andra vaccinationen på bvc. Aj aj! Men han fixar det nog fint, det är värre för mig, haha. Han reagerade knappt förra gången men jag tyckte det var jättehemskt! :-)
Helgen har varit bra, papparobban har varit hemma, saknar dig hjärtat!
Idag har vi varit på sbg(spädbarnsgruppen) en stund och sen åkte vi till Sätila och efter det tog vi en tur hem till min mamma för att äta.
När vi kom hem satt Melvin i gåstolen, då gick han fram till julgranen och slog till en julgranskula så den dinglade fram och tillbaka så när jag sa "vad gör du Melvin?" då började han skratta! Haha, lille godingen. Han har blivit så stor :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0