Lycklig!

Idag har vi ÄNTLIGEN fått glada besked! Jippie! ;-D Papparobban kommer hem för all framtid, vi hämtar honom imorgon kl. 1130. Skuttar av lycka! Da´n före julafton till och med :) SLut med allt vad fängelse heter.
Pratade med min bror idag, han skulle åka och kolla på en ny bil, om han köper den så kommer han ner hit idag, då åker han på en gång *hoppashoppas*. Dessutom så får jag hans gamla bil, en saab. =) Jag har en underbar bror, skulle göra vad som helst för honom! Och så kommer älsklingen hem nu med, äntligen! Kommer bli en underbar jul! Fy fan vad skönt.

Idag har jag gjort en massa tråkiga saker, så som att städa toaletten och sånt, dötrist!
Melvin sov riktigt länge idag så jag hann med en hel del. Skönt att ha det gjort nu innan jul och allt, när det kommer folk hit så vill man ju att det är fint :-) Det blir Jag, Robban, Melvin, Mormor, Janne, Farfar och förhoppningsvis Pälleplutten!
Idag fick jag lite mera julklappar att lägga under granan, det var pappa som hade skickat med posten <3  .

Här kommer en bild på Melvin med en massa gosedjur som jag slängt ner i en grejsimojs för att jag inte ville ha dom på golvet mer.. Men Melvin tyckte det var skoj att sitta där i och glutta lite  :-)

Med Gosedjuren

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh va kul för dig. :D

Ni får ha en underbar jul. Kramar!!

2008-12-23 @ 09:28:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Zandra89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0