Lucia

Idag är det Lucia och jagt är vaken ovanligt tidigt med tanke på att jag inte ska göra något spec idag, vad jag vet iaf.
Mamma kom hit nu på morgonen efter att hon har jobbat natt, så Melvin och mormor ligger och sover lite! Skönt. Då får jag lite egen-tid. Det behövs verkligen ibland, även om det bara är i fem min.
Vad händer idag? IKEA? Djurparken? Promenad? Mata fåglarna vid sjön? Inte en aning faktiskt, vi får se vad dagen har att bjuda på! Men nånting vill jag göra, har tröttnat på att sitta hemma plus att Melvin måste få komma ut och se lite folk och göra nått annorlunda, då blir han glad min lilleman! :-)
Nu ska jag leta rätt på lite bilder som jag ska skriva ut senare så jag kan göra en personlig pek-bok till Melvin när vi är på öppnaförskolan på onsdag! Ha det gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0