Fattar ingenting!

Smsade med Nicole nyss, som helt plötsligt har blivit en riktig blogg-nörd :D  Haha , själv fattar jag ingenting! Webbhotel? Ha? Haha, hon är roligt min lille blondie! Men nu ska hon skicka över adressen så jag får se vad det är frågan om. Man skulle haft nån som kunde göra det åt mig istället, det skulle vara perrfa!

Melvin har vaknat och står i gåstolen och biter på fingrarna, tittar på mig och ler. Haha, men nu gick han vidare till alla leksakerna, jag måste nog köpa en korg eller nått som jag kan lägga dom i, för just nu ligger allt i babygymmet, och det ska jag ta bort, för han använder det ändå inte, ser så stökigt ut med allt på golvet, fruktansvärt onödigt. Tror det var på ÖB som jag hittade en svart korg med svart tyg i.. Varför köpte jag den inte när jag ändå var där? Typiskt mig.


Här är en bild på Melvin som togs imorse när han sov =)

Sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0