Danföredoppareda´n

Då var älsklingen hemma och bojan ikopplad!
Jag och Brorsan hämtade Bobbisen idag i brorsans nya merca.. Sen åkte vi hem och smygöppnade lite julklappar =)  Ikväll blir det bingolottos uppesittarkväll =) Och imorgon kommer folket och firar jul med oss, hoppas att Melvins farfar också kommer, det skulle vara kul om "alla" är samlade! Jag tror Melvin skulle gilla det, han tycker ju om när det är mycket folk! =)
Just nu sitter jag och tittade lite på Lokala nyheter medans Robban står i badrummet och rakar sig!
Så otroligt skönt att ha han hemma :-)  Som jag har väntat!
Snart ska jag tvinga honom och diska så att jag kan skala potatisen till potatisgratängen. Helt lugnt får han ju inte =D
Och lilla Melvin ligger och sover och gottar sig i våran säng med en go filt =) Underbart!
Älskar mina grabbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0